vrijdag 24 oktober 2014

VRIJDAGGELUK (4)

Ze zeggen altijd dat je buitenshuis meer meemaakt. Ergens kan ik me daar in vinden. Ik moet nu vertellen over mijn vrijdaggeluk, maar hoe ga ik jullie daar gelukkig mee maken als mijn dag vandaag bestond uit (huis)werken, Spotify platluisteren (Ben Cantelon -> aanrader!), gitaar stemmen, kluizenaar spelen in mijn slaapkamer?

Misschien moet ik daar dan maar iets over vertellen. Het begon dus allemaal met werken in de tuin. Voor het eerst (vrijdaggeluk puntje 1) gingen we de tomaten LOPEND plukken. And guess what: omdat het nog donker was mocht ik met een mooi lampje op mijn hoofd plukken! Ik voelde me een soort kolenmijnwerker. Of nog beter, een diamantenzoeker. Vrijdaggeluk puntje 2: Ik vond rode diamanten, meer dan ik ooit had gevonden. Bofkont.

Thuis gekomen ging ik de groenheid eens van me afspoelen en daarna lekker in mijn huispakkie achter m'n bureau m'n huiswerklijstje af gaan, met muziek op. En je voelt vrijdaggeluk puntje 3 al aankomen: Ik heb alles van m'n huiswerklijstje kunnen strepen.

Ik heb gitaar gespeeld en 's avonds met kaarsjes aan een lekker hollands prakkie gegeten. Leuk leuk leuk!


Fijn weekend! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...