maandag 20 oktober 2014

VRIJDAGGELUK (3)

Ja, de vrijdag ging te snel om vrijdag te posten. Uiteindelijk is het weekend voorbij, maar dat betekend niet dat ik niet ga vertellen over mijn vrijdaggeluk! Dus, zet je schrap!

Vrijdag was mijn drijfveer dat ik eerst een leuke stagedag zou hebben en daarna naar vrienden zou gaan dit weekend. Oh, en niet te vergeten: dat de vakantie zou beginnen! Een hoop leuke dingen, een hoop vrijdaggeluk, maar toch gebeurde er iets wat dat alles bijna zou overtreffen..,

"Juf, juf! Kunt u alstublieft een hint geven?!". Ik liep even langs om te kijken waar ik een hint voor moest geven en antwoordde dat ze eerst zelf even goed moesten nadenken, PimPamPet. Een oud maar goud spel, al zeg ik het zelf. Ze hadden even een spelletjestijd en iedereen was iets anders aan het doen. Nog geen twee minuten later stonden de twee weer achter me. "Juf, wilt u alstublieft een hint geven, want we weten het echt niet!" Ik lachte even en liep met de twee mee. "Etenswaren met de letter 'D', juf!" Omdat ik zelf ook niet binnen drie tellen zou weten welk etenswaren met die letter begon moest ik even nadenken. "Mijn hint is: Een soort 'drinken' met die letter." Ik moet zelfs even bekennen dat ik nu al niet eens meer weet welk drinken ik in mijn hoofd had, zo slecht was de hint blijkbaar. Een van de twee kneep z'n ogen fijn en aan alles was te zien dat hij hardop aan het denken was. "Dee, deee, dene, denema, DENEMARKSE KOFFIE!!!"

Oké. Mijn ogen werden schoteltjes en ik moest uitkijken dat ik niet verschrikkelijk hard ging lachen. Het erge was, dat toen ik grinnikend zei dat ik geen 'Denemarkse koffie' bedoelde, hij gewoon verder ging met 'Oh, dan is het Denemarkse sap!' Alles net zo serieus bedoeld als zijn vorige opmerking.

Ik kan het nu echt niet laten om te zeggen, Ik heb een nieuw doel op the bucketlist: ik wil een keer Denemarkse koffie drinken. Ook al vind ik koffie vies. Echt heel vies.

Liefssss


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...