vrijdag 14 november 2014

VRIJDAGGELUK (DEEL 7)

Vandaag was, in vergelijking met de andere vrijdagen, toch wel een beetje anders. 's Ochtends zijn we begonnen met koken, en het resultaat mocht er zijn:



Na het koken (voor 70 mensen!), mochten we natuurlijk meehelpen met het op eten. Omdat ik met mijn kookkunsten wel even een hele andere weg ingeslagen was in vergelijking met 'juf zijn', besloot ik ook maar eens te kijken hoe het leven als klusjesvrouw eruit zou zien. De figuurzagen waren compleet aan het einde van hun leven, maar ik was er van overtuigd dat we ze een tweede leven konden schenken. Zo begon ik, met een tang die hoogstwaarschijnlijk voor hele andere doeleinden werd gebruikt, de 'vleugelmoeren' (dit moest ik even googelen) los te draaien. Tevergeefs. Wie deze ooit had dichtgedraaid verdiend een prijs, want in plaats van dat de tang er voor zorgde dat het 'vleugelmoertje' losser kwam te zitten, braken beide vleugels van de schroef af. Helaas, misschien was het geven van een tweede leven toch niet zo realistisch...

Een groot voordeel van dit hard werken: we mochten eerder weekend vieren. Dus in dat geval ga ik daar maar eens even flink van genieten.



post signature






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...