zondag 25 mei 2014

ALS AUTOTHEORIE BELANGRIJK WORDT...


Auto rijden. In december heb ik een post geplaatst over mijn eerste rijles. (Gemist?! Klik hier.) Schakelen, remmen, gas geven en vooral heel goed opletten. Ja, als ik eerlijk moet zijn: het rijden gaat me eigenlijk  best goed af.



Intussen rijd ben ik al een aardige snelweg koningin, ben ik kampioen in voorsorteren en lukt het schakelen zonder dat de auto heen en weer vliegt omdat ik weer vergat m'n voet LANGZAAM op te laten komen. Het gaat echt prima nu. Op de schoonheidsfoutjes na, maar daar wordt aan gewerkt.
Maar toen kwam er toch echt een tijd dat autotheorie erg belangrijk werd. Ik wilde nu zelf weten wat dat pijlenkunstwerk op het bord of wegdek inhoud, hoe het nou zit met met die verschillende momenten van  voorrang geven en... eigenlijk het belangrijkste van allemaal: dat theorie examen wat er aan zit te komen.

Ik ben al druk bezig met oefenexamens maken en de theorie doorlezen. Over een paar weken zal blijken dat ik dat theoriediploma waard ben, als het goed is. Intussen rijd ik gewoon lekker door. Voor de schoonheidsfoutjes...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...