woensdag 16 oktober 2013

WIJ DRAGEN ROZE OP WOENSDAG


Alsof ik er de avond van te voren diep over na had gedacht, werd ik vanochtend wakker in een totaal roze gekleurde pyjama. Toen ik met m'n griep-hoofd voor de spiegel stond, werd ik even bang dat ik dé nieuwe teletubbie zou zijn. Hmm. Veel verbetering in hoe ik me voelde was er niet in vergelijking met gisteren. Nog altijd waren mijn wangen voorzien van een rode gloed en voelde ik me even duf. Ik grinnikte. De kleuren roze van mijn broek en shirt waren beide totaal andere kleuren roze en paste helemaal niet bij elkaar. Erg modieus word ik er niet op als ik me niet lekker voel.


Dat mode-onbewuste teletubbie gedoe veranderde toen ik op internet de volgende quote vond. 
Stiekem was ik dus gewoon heel goed bezig.
XO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...