maandag 15 februari 2016

TAG - TV SERIES


Even serieus. Wat is er nou heerlijker dan na een lange week op bed te ploffen met Netflix? Of gewoon na een lange schooldag de avond vullen met een marathon van afleveringen? In deze post laat ik jullie weten welke series mijn favoriet zijn.

Wat was de allereerste serie die je ging kijken?
De eerste serie die ik ging kijken was The Blacklist, samen met mijn vriend. Eerst dacht ik dat ik meer van de films was, maar daar ben ik van op teruggekomen. Ik was in de eerste aflevering al volledig verkikkerd op de nuchtere crimineel Raymond Reddington en het perfecte stel Elisabeth en Tom Keen. Ik vind het echt een aanrader, dus als je nog op zoek bent naar een spannende serie...

Welke series volg je nu allemaal?
De series die ik nu kijk zijn echt for-mi-dable. Ik durf ze eigenlijk niet eens in een rangorde te plaatsen, want ik vind ze gewoon allemaal heel erg leuk. De serie waar ik momenteel wel de meeste tijd in steek is Pretty Little Liars. Daarnaast volg ik The Blacklist en The 100 het nauwst bij het online komen van een nieuwe aflevering. Eerst was Arrow mijn favoriet, maar helaas werkt Netflix de nieuwe afleveringen niet bij en krijgen andere series kans om deze plek te veroveren. Maar ik kan niet wachten om weer verder te kijken in het nieuwe seizoen!

Welke serie kijk je niet alleen?
Voorheen had ik voor iedere serie iemand nodig. Veel te spannend en ik kon niet kijken zonder armen blauw te knijpen. Sinds een tijdje zit ik in een goede flow, maar ik vind The 100 en The Blacklist het leukst om samen met mijn vriend te kijken.

Wie is je favoriete mannelijke acteur?
-zet hartjesogen op en gaat blozen-
Ehm, heb ik nu toestemming om per serie een favoriet te noemen? Heb je even? Ik denk dat ik het ga beperken tot twee series... Ik ga voor Oliver Queen (Stephen Amel) van Arrow en voor Ezra Fitz (Ian Harding) van Pretty Little Liars.

Wie is je favoriete vrouwelijke acteur?
Oeh, the liars van Pretty Little Liars zijn zo nice. Ik ga voor Ashley Benson (aka Hannah Marin), een blondie met humor. Maar als ik kijk naar het acteren, bewonder ik het acteerwerk van Megan Boone, die in The Blacklist Elizabeth Keen speelt.


Wie is je favoriete koppel?
Haha, wat een leuke vraag. Toen ik nog niet zo ver was met The Blacklist zou ik écht Elizabeth en Tom Keen hebben gezegd. Om maar niet voor een spoiler te gaan zorgen, kies ik voor Aria en Ezra uit PLL.

Met wie zou je willen daten?
Met Ian Harding (Ezra Fitz uit PLL). SOWIESO.

Met welke acteur of actrice zou je willen ruilen?
Ik zou heel graag met Sasha Pieterse (aka Alison DiLaurentis) willen ruilen. Wat zou het tof zijn om haar rol te mogen spelen! Daarnaast zou ik het ook helemaal niet erg vinden om Ashley Benson (aka Hannah Marin) haar plekje in te nemen. Of om gewoon een nieuwe liar te worden. Toekomst?

Welke serie wil je nog gaan kijken?
Nou, ik ben dus een beetje eigenwijs en kritisch. Nieuwe series moeten echt heel leuk zijn om mijn interesse te wekken en ik moet toegeven dat ik veel series niet eens de kans geef. Iemand nog een aanrader?

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna opgegeven?
Orange Is The New Black
Suits
The Flash
Under The Dome
Once Upon A Time

Welke serie heb je herbekeken of een aflevering meerdere keren gezien?
Seizoen 1 van Arrow en zelfs daarna nog afleveringen voor de derde keer. Van The Blacklist en The 100 ook een aantal afleveringen en ik denk dat ik over een jaar of twee mega graag alle seizoenen van Pretty Little Liars opnieuw wil gaan kijken.


Yeah, dit vond ik echt een leuke tag. Tijd voor een serie!

Liefs,
Celleke Velleke


1 opmerking:

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...