woensdag 25 september 2013

HAPPY FIRST BIRTHDAY!


Hoe is het mogelijk: De eerste blog in mijn leven die ik wél bijhoud. Geloof me, ik heb al zeker 6 blogs versleten. En ik zeg het goed: echt versleten...


Het begon lang geleden toen ik een jaar of 8/9 was en mijn vader mij dolenthousiast wilde maken voor het maken van een eigen site. Hij was een soort 'site's Bob de Bouwer', en hij was er van overtuigd dat ik dat ook zou kunnen. Ik weet nog hoe ik aan de hoge tafel in de woonkamer ging zitten en m'n vader de grootste multomap aller tijden voor mijn neus neerlegde. "Eh pap, moet ik dit echt allemaal weten als ik een eigen site wil?" zei ik. Ik slikte even toen ik zag met hoeveel pagina's met moeilijk woorden en ingewikkelde tekentjes de map gevuld was.

Ik besloot in plaats van zelf een site te maken, een blog te beginnen. Dat ging prima, maar langzamerhand verwaterden mijn wekelijkse posts ongeveer naar eentje in het (half) jaar. Een aantal keer heb ik een nieuwe start gemaakt, maar toch was het niet aantrekkelijk genoeg om er mee door te gaan. Het was helemaal gedaan met de lol toen de hoofdsite, waar ik mijn blog was begonnen, besloot te verhuizen en dus al mijn blogs uit het systeem knikkerde...

En nu, nu is het dus alweer een jaar terug dat ik hier begon. Intussen zijn er 50 posts geplaatst op deze blog, en ik schrijf ze nog steeds met veel plezier. Voorlopig zijn jullie dus nog niet van mij af. Ik zeg: Op naar jaar 2!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...