woensdag 9 april 2014

DE ROLLENDE DOBBELSTEEN

Daar is 'ie weer. De titel die mijn hersenen onverwacht binnendringt, de titel die inspiratie voor een nieuwe blog afstoot, zonder eigenlijk te weten waar de blog over zal gaan. Ik verdeel het in stappen en stel mezelf dan eerst maar de vraag: Hoe ben ik nou eigenlijk aan deze titel gekomen?



Geloof het of niet, maar deze titel is in mij gevlogen tijdens het rekenen. En laat het dan net zijn dat ik nummer 1 rekenrascist ben. Cijfers en getallen, nope, niet mijn ding. Ik heb in heel mijn 'blogcarrière' maar één blog geschreven waar echt rekenen in voor komt. Als je hem nog niet hebt gelezen, check it out buddy: Klik hier! 

Een rollende dobbelsteen, een zet tot geluk. Wie gooit er hoger? Wie komt er verder? Wie gaat er winnen? Ik zal eerst eens iets vertellen over de dobbelsteen. Want hoe kan een dobbelsteen nou voor een blog zorgen? De dobbelsteen die deze titel veroorzaakt heeft was niet zo als alle andere dobbelstenen vierkant. Wel had de dobbelsteen alle stippen die er nodig zijn om het een dobbelsteen te noemen, maar deze is rond! Als je een dobbelsteen rolt is het maar de vraag op welk getal hij uitkomt. Het is een risico dat je neemt.

Ja en toen was de inspiratie op. Nou ja, leuk geprobeerd al zeg ik het zelf. Je gooit niet altijd 6.
XO Celleke Velleke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...