donderdag 26 december 2013

MERRY CHRISTMAS

Leuk die ingebeelde blogposts. Je bedenkt van te voren dat je met Kerst een knallende blog wilt schrijven. Dan is het Eerste Kerstdag en is er amper tijd geweest om iets te bedenken. Want ja, wat kun je met Kerst nou precies posten?



Ik zou natuurlijk uitgebreid kunnen vertellen hoe mijn Eerste Kerstdag was, leuk voor mij enzo, maar niet voor jullie. Ik zou ook heel intensief een 'Merry Christmas' quote kunnen posten of een mooi verhaal schrijven, iets met een diepere betekenis. Maar aangezien de avond is aangebroken en mijn bedje ongeveer schreeuwt dat ik moet gaan liggen besluit ik dat laatste maar even achterwege te laten. Ik hou het voor vandaag bij een quote. Jullie hebben iets tegoed. Ik wens jullie ook morgen nog een mooie kerstdag toe, much love XX






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...