maandag 30 december 2013

A JAR OF HEARTS

Dit jaar was echt amazing. Het heeft altijd wel wat om terug te blikken op de leuke dingen die er zijn geweest, die ik heb gedaan  of heb meegemaakt. Één van de belangrijkste hoogtepunten was de zomervakantie, zowel Engeland als Frankrijk. Ik heb een hoop nieuwe mensen ontmoet. Ik ben blij met ze.



Verder is het altijd heel bijzonder om er achter te komen dat je zoveel leert in een jaar. Kun je nagaan hoe slim je bent over 10 jaar Ö Haha. Afgelopen jaar ben ik begonnen met het maken van 'een pot vol goeds'. Het is een glazen potje waarin je steeds als er iets leuks is gebeurd een briefje in stopt. Dit kan ook een bioscoopkaartje of een treinkaartje zijn. Of een lief briefje van een stagekindje die jou 'de lievste juf van de wirold' vindt. Oftewel. A jar of hearts.



Het is dit jaar een liefdevol potje geworden, ook al is ie niet eens gevuld tot aan de rand en heb ik niet eens alle leuke dingen van 2013 er in bewaard. Maar uiteindelijk onthoud je de leuke dingen toch wel, met of zonder potje. ;)

Toch staat het volgende potje al klaar voor 2014. Mijn zusje heeft dit mooie potje voor mij gemaakt. Er is namelijk niets leuker dan op oudejaarsdag al die kleine verfrommelde briefjes open te maken. En aangezien een dagboek bijhouden ongeveer drama is, is dit toch wel echt een goede oplossing.


Ik zou zeggen: Get a jar and let the moments count!

Liefs XO













Naar: http://andthenitstarted.blogspot.nl/2012/12/een-pot-vol-goeds.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...