dinsdag 8 januari 2013

A NEW START IN A NEW YEAR

En dan, voor je het weet, is het moment van 'een nieuw jaar beginnen' aangebroken. Nieuw jaar, nieuwe kansen en voor de meeste, om mee te doen met de rest van de wereld, ook nog goede voornemens. En oké, ik ben wel een beetje laat met het schrijven van de blog, want er is alweer een week voorbij in 2012. Maar vooruit, ik vergeef het mezelf.


Mijn doel voor 2012 was: Er een knallend jaar van maken en heel veel genieten. Ik moet zeggen, een doel maken en nastreven is beter dan al die 300 voornemens waarvan je er misschien 2 waar van maakt. Natuurlijk wist ik niet wat na 2011, 2012 mij zou schenken, but I'm proud. Het was een mooi jaar en ik kan met veel trots zeggen dat mijn doel behaald is.

Ik heb heel veel nieuwe dingen gedaan en veel geleerd. Ik heb voor het eerst een examenjaar overleefd, ben voor het eerst met vriendinnen op vakantie geweest, nieuwe oorbelletjes laten schieten, mijn examen op de mavo gehaald, ik ben gitaar gaan spelen en heb een mooie zomervakantie gehad.

Hierbij wil ik jullie dus echt iets aanraden. Mooi al die goede voornemens en promises, maar je kunt beter een doel maken waar je op oudejaarsavond met een goed gevoel op terug kan kijken. Want als je iets wilt veranderen aan wat je dan een 'goed voornemen' noemt, kan dat ook zonder het een goed voornemen te noemen maar het gewoon te doen met een mooi doel op de achtergrond.

Voor 2013 heb ik niet een specifiek motto of doel. Gewoon genieten. En nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe dingen leren en ontdekken. Geniet van het nieuwe jaar, make every amazing moment count.

XO Celleke Velleke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...