woensdag 2 september 2015

BACK IN TOWN


Hi marafiki! (Hallo vrienden!) Jullie hebben al een hele tijd niets meer van me gehoord. Zoals jullie misschien wel begrepen hebben ben ik voor een aantal weken naar Afrika geweest, om daar te werken in het Tanzaniaanse weeshuis te Dar es Salaam. Een hele bijzondere tijd moet ik zeggen. Verder heb ik een zomer-break genomen, en probeer ik nu de studie begint alles weer op te pakken.

Afgelopen weekend ben ik om kennis te maken met mijn nieuwe klasgenootjes (1G, mag wel even gezegd worden ;)), naar het kasteel de Berckt in Baarlo geweest. Voordat de zomer begint lijkt het nieuwe schooljaar zo ver weg, maar eerlijk is eerlijk: het is sneller voorbij dan gedacht. Alles ligt al op de stapel om de schooltas in te gaan en ik heb er zin in.

Tanzania was het toppunt van de vakantie. Wat een mooi land en wat een lieve mensen. De stoffige wegen, de geuren en de kids op straat die spelen met niks en dolgelukkig zijn. Daarnaast had ik ook nooit durven dromen dat ik in slaap zou vallen met een waakolifant in de voortuin. Ideaal en onwaarschijnlijk bijzonder. Echt Afrikaans.

Veel succes op school en werk, tot snel in m'n volgende post!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...