woensdag 1 juli 2015

10X WAAROM JULI DE LEUKSTE MAAND IS


Yes! Vandaag word ik wakker met een lach op mijn gezicht. Uitgerust of slaperig. Of het nu regent dat het giet of dat er een hittegolf is uitgebroken: laat deze maand maar komen!

Ik kan niet wachten om jullie te vertellen waarom Juli - ja, ik schrijf deze maand zélfs met een hoofdletter - zo speciaal is. Dit jaar is deze maand nóg meer speciaal dan andere jaren.

Waarom is Juli de leukste maand van het jaar? Lees maar mee!


 Allereerst: in deze maand ben ik jarig! En ik HOU van jarig zijn. (Lees hier meer.)
 Whoop whoop, doei opleiding! Vanaf vandaag mag ik mezelf officieel Onderwijsassistente noemen.

 Vakantie! Wat is er nou lekkerder dan wekenlang vrijheid, late night party's en uitslapen op het strand?!

 Het is volop zomer! De zon maakt mensen vrolijk en dat maakt mij weer vrolijk ;)

 Daarnaast kunnen we deze maand ook niet zonder: zee, strand, festivals, vrienden, bbq's en lekkere bruingebakken armen en benen.

 De tweede helft van het jaar start op 1 juli. Make the rest of the year, the best of the year.

 Iedere zomer heeft een eigen verhaal. Geen saai boek, maar je eigen stylish summer story. Make it worth reading! Lees hier meer over zomerverhalen.

 Fashion. Zomeroutfits zijn 10x leuker dan die van de winter! En aangezien in Juli de temperaturen oplopen... Get up, dress up, show up.

 Deze maand geeft mij de gelegenheid om dingen te doen waar ik anders zo weinig tijd voor heb. Schilderen, op bezoek gaan bij familie, dagen op het strand hangen en lekker in de keuken aan de slag.

 Dit jaar is Juli extra speciaal, omdat ik aan het einde van deze maand met een groep superleuke jongeren naar Tanzania vertrek om daar in en aan een weeshuis te gaan werken! (Volg ons nu én tijdens de reis via onze blog op www.wijgaannaartanzania.nl of onze Facebookpagina.)


Fijn JULI iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...