maandag 29 december 2014

2015 IS COMING SOON



Je zou bijna denken dat ik naar een land ben verhuisd zonder internet. 14 dagen geen nieuwe post's. Ik zag wel, dat je stiekem even kwam kijken of je misschien iets had gemist! Het viel me op, dat ondanks dat ik dan twee weken niks plaats, er toch nog zoveel mensen dagelijks op mijn blog komen kijken. Thanks to you!


Of ik er dan klaar mee ben? Geen zin meer had? Misschien weer te druk? Ik durf jullie bijna niet aan te kijken als ik zeg dat ik weer voor de laatste optie ga. Ik ben er maar weer achtergekomen dat 'vakantie hebben' niet gelijk betekent dat er meer post's geschreven kunnen worden. Want naast mijn blog heb ik natuurlijk ook een hele hoop andere leuke bezigheden die meer en meer lijken te worden wanneer ik ook maar één stapje over de vakantiedrempel zet. Helemaal niet erg, dat is alleen maar leuk. Niet bij de pakken neerzitten jongens, ik ga het weer op 'pakken', haha.

Hebben jullie een leuke kerst gehad? Opgeblazen door de gourmet (wat heel erg lekker is)? Veel tijd doorgebracht met je familie? Ik wel. Het was weer heel anders dan andere jaren, maar zeker gezellig.

Ik kan geen zoetsappig kerstverhaal met jullie delen, daar ben ik te laat voor. Ik lijk een kans mis te lopen als ik ook al niks post wanneer het gesneeuwd heeft. Weer te laat. Maar ho ho ho, er zijn meer kansen; wat dacht je van Oud en Nieuw?

Oud en Nieuw. We zitten tegen het randje aan. Wat is er weer een hoop gedaan en gebeurd hè, dit jaar. Het lijkt wel of dat een standaard zinnetje wordt, maar ik blijf me er ook weer ieder jaar over verbazen. Ik zou zo een boek kunnen schrijven. Misschien is dat wel een goed voornemen voor het nieuwe jaar. 
Nu we het er toch over hebben, hoe zit het met jullie 'pot vol goeds'?

Ik stel voor om even een lijstje met goals te maken. Extra uitdaging voor het nieuwe jaar. Ik wens jullie een mooie jaarwisseling toe, met wie je dan ook het nieuwe jaar gaat starten.

post signature


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...