maandag 1 december 2014

NOG 744 UUR TE GAAN


*Maakt vreugdedansje*
Ik hou van december. Het is de maand waarin ik het hardst werk (puur omdat er gewoon veel gedaan moet worden), de lichtjes het donker vervullen,  er veel gefeest wordt en het gewoon een super gezellige tijd is met familie en vrienden. Tegelijkertijd merk ik ook dat er een beetje stress om de hoek komt kijken; er moet zoveel gebeuren,
hoe ga ik dat allemaal af krijgen?

Geen zorgen. 744 uren, lees ik net. En in die uren gaat er een heel veel gedaan worden. Nederlands examen maken, rijbewijs halen, sinterklaas vieren, scriptie schrijven (ik heb een heel leuk onderwerp!), genieten van twee weken vakantie, verjaardagen en feesten afstruinen, kerst vieren, lekker eten, noem maar op. Een hele hoop dingen, die best wel belangrijk zijn!

Gelukkig betrap ik mezelf er weer op dat ik niet alleen maar dingen heb opgeschreven die behaald MOETEN worden. Er is gelukkig ook tijd voor veel ontspanning en gezelligheid.

Zevenhonderdvierenveertig uren. Hoofdstuk 12. Bladzijde 335 van de 365. Make this month count!

post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...