dinsdag 29 januari 2013

25 DINGEN DIE JE NOG NIET WEET OVER...MIJ!


Jullie hebben er vast wel van gehoord, de nieuwe verzamelactie bij de C1000: Je weet nu. Mini-boekjes over allerlei verschillende onderwerpen die de trouwe verzamelaars kunnen sparen. Dingen die je nog niet wist over geld, treinen, dromen, prinsessen, ruimtevaart, mode en nog 39 andere onderwerpen. Als ik eerlijk moet zijn vind ik dit, ondanks dat ik niet bepaald fanatiek verzamelaar ben, wel een hele leuke actie! Omdat ik op deze blog nog niet zoveel heb verteld over mezelf, leek het me een goed plan om mijn eigen 'Je weet nu' boekje te omschrijven.
















Dit was het dan, mijn mini 'Je weet nu' boekje. Hier hou ik het bij, misschien komt er ooit een vervolg. Maar ja, dat weet je maar nooit met verzamelacties...
Liefs,
Celleke Velleke

3 opmerkingen:

  1. hartstikkeleuk, cellekevelleke, echt creatief, kun je dit ook volgen? dit verdient best een vervolg;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeey! Ja het is zeker mogelijk om mijn blog te volgen! Er zijn een aantal wijzigingen op mijn blog geweest waardoor het nu niet zo makkelijk is te vinden. Zodra het te vinden is, laat ik het weten. Thanks voor het lezen van de blog Arjan!

      Greetz'xx

      Verwijderen
  2. Superleuk bedacht! En van wie zou die "enjoy the little things" toch komen? ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...