vrijdag 1 mei 2015

TAG - WAT ALS MIJN KAT MENS ZOU ZIJN?


Eerlijk gezegd denk ik over veel gekke dingen na, maar hier had ik nog niet bij stil gestaan. Stel je voor dat mijn poes Dropje een mens geweest zou zijn. Jullie hebben op mijn blog al meerdere foto's kunnen vinden van haar. Via 'by Dagmar Valery' ben ik bij deze tag gekomen, en ik kan niet wachten om hem in te vullen!

Wat voor soort persoon zou jouw huisdier zijn?
Dropje is een hele bijzondere poes. Eigenlijk zeg ik altijd 'kat', omdat (ondanks dat ze een vrouwtje is) 'poes' veel te zacht is uitgedrukt en totaal niet matcht met haar karakter. Ze is overduidelijk familie van de wilde katachtigen en dat laat ze in al haar moves merken. Ze zou als persoon erg afstandelijk zijn tegen mensen die haar niet liggen en veel te veel vooroordelen hebben. Een veel te knappe blondie (nou ja, ze is zwart...), die er zeker van op de hoogte is dat ze met haar mooie figuur en uiterlijk er mag zijn. Ze pronkt ermee en dat vinden de mannetjes niet erg. Voor degenen die dicht bij haar staan is ze erg beschermend, maar ook afstandelijk. Ze laat niet gauw iemand in haar comfort zone komen, maar zodra het om het beschermen van de familie gaat, staat alles op scherp. Omdat ze zo beschermend is, lijkt het wel of ze ieder piepklein geluidje hoort en daar schrikt ze van. Misschien zou ze als persoon wel hoogsensitief zijn ofzo.

Wat zijn haar goede eigenschappen?
Ze beschermt degenen die haar lief zijn en voelt aan wanneer er verdriet is. Ze is erg alert en voor haar leeftijd erg handig en lenig. Ook is ze een luisterend oor en zal ze meedenken wanneer er een probleem is. Voor haar beste vriendin (haha, dat ben ik) zal ze altijd klaar staan.

Wat zijn haar slechte eigenschappen?
Ze voelt zich snel aangevallen en raakt soms te snel geïrriteerd. Ze valt andere dames in de haren als haar iets niet zint. Ze is erg gevoelig voor onverwachte situaties en door haar alertheid reageert ze zonder eerst na te denken. Of je dan kunt verwachten dat ze haar excuses komt aanbieden? Nope.
Zou je vrienden willen zijn met je huisdier?
Dat zijn we al en ik zou d'r voor geen goud kwijt willen! Het zou geweldig zijn als we samen de dag konden bespreken (en ze dus ook antwoord zou geven) en we samen eens flink de slappe lach zouden hebben.

Zou je met je huisdier willen daten?Nouja, ze is een vrouwtje, dus daten zou een beetje apart zijn. Ze zou als mannetje misschien ook wel errug hot zijn, dus wie weet zou ik de gok gewaagd hebben...

Hoe zou je huisdier zich gedragen tijdens het uitgaan?Ik denk dat ik Dropje weg moet houden bij al die mannen die achter haar aanrennen. Ze zou een uberkort jurkje aantrekken met veel te hoge hakken. Maar omdat ze zelf uiteindelijk de aandacht ook niks vindt zullen de mannen wel gauw door hebben dat ze maar beter de hoop op kunnen geven.
Wel maakt ze gebruik van de wijntjes die haar worden aangeboden door haar lovers. Ze zou al veel te snel aangeschoten zijn... Wat een feestbeest...
Wat zou je huisdier voor hobby's hebben?
Ik denk dat ze een fashionblog zou bijhouden en fotomodel zou zijn. De foto's gebruikt ze voor haar blog, die echt veel wordt bezocht. Ze zou plannen hebben voor het opzetten van een eigen fashionbedrijf. Waarschijnlijk zou een van haar grootste hobby's 'uiteten gaan' zijn. Dat zou ze dan het liefst met mij doen. FOOD RULES.

Wat zou je huisdier verzamelen?
Heel veel kleding en sieraden. En waarschijnlijk ook items van de Rituals, omdat ze het belangrijk vindt om lekker te ruiken.

Zo. Dit was het dan. Ik zal nu voor altijd een blonde dolly in een kort jurkje rond zien lopen in plaats van een zwarte, nonchalante kat die vrijwel nergens om (behalve om mij!) geeft. Dropje, je bent awesome en je eigenschappen maken je lekker stout.



Wil je meer lezen?
Project Positief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...