maandag 29 juni 2015

REIZEN - NO LIMITS


Hey, daar ben ik weer! Tijdje ertussenuit vanwege inspiratieloosheid. Vreselijk virus al zeg ik het zelf. Je wilt zo graag schrijven, maar d'r komt niks uit je vingers. Helaas zijn daar geen vaccinaties voor.

Ja ja, die vaccinaties weten wat. Leuk als je naar een ver land gaat zoals Tanzania, maar ook de prikken horen hierbij. Jullie weten dat ik daar echt niet dol op ben en de eerste prik-ronde verliep dan ook niet geheel voorspoedig. Ik wilde bijna zeggen 'ik bespaar jullie de details', maar die waren er amper, aangezien ik alleen maar kon liggen en duizelig kon zijn. Drie dagen lang. Plus de twee dagen dat ik wel naar mijn stage ging, maar nog steeds goed ziek was. Voor degenen die de vaccinatie nog moeten halen: geen zorgen, waarschijnlijk had ik al iets onder de leden. Waarschijnlijk...

Vandaag de tweede ronde. Officieel hoefde deze ronde niet, maar hè, als we dan toch bezig zijn dan prik ik maar door voor een aantal jaren extra bescherming. Je weet maar nooit wat mijn, reis-enthousiaste-avonturiers-organen voor mij in petto hebben de komende jaren. Zuid-Afrika? Australië? Brazilië? Curaçao? Alles is mogelijk. Moet ik alleen nog even de loterij winnen.

Zag laatst echt een ge-wel-dige quote: 'If traveling was free, you'll never see me again.' Daar sluit ik me bij aan. Reizen betekent inspiratie. Inspriratie is fantasie. So, keep traveling without limits.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...