woensdag 5 juni 2013

DOORREIZEN MET DE VERVANGER

De laatste dagen met jou zijn aangebroken. Je bent jaren aan mijn zij geweest en je hebt mij altijd trouw overal gebracht waar ik heen wilde. Bijna zes jaar lang hebben wij lief en leed gedeeld en je stond altijd voor me klaar. Als je op het punt stond om in elkaar te storten ging je zelfs door. Je was dol op het circus en deed altijd graag alles na. De dierentuin inspireerde jou op de weg waar je ging, en daarmee inspireerde je mij ook weer. Morgen is het zover: Ik ga afscheid van je nemen makker!

Intussen staat er een vervanger op je te wachten. Nieuw, elegant maar een tikje stoerder dan jij. Ergens ga ik je wel een beetje missen, want je was een fantastisch ding. Vanaf morgen rijd ik op een andere fiets en ga ik jou vaarwel zeggen. Op die andere fiets, gaat mijn reis verder...

1 opmerking:

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...