dinsdag 2 februari 2016

STATE OF MIND - THAT MADE IT HAPPEN


In de post van 'Voornemens en ReadingChallenge' liet ik het al even doorschemeren: de blog heeft een nieuwe naam gekregen. "STATE OF MIND".

Al drie jaar (!) schrijf ik enthousiast mijn verhalen op deze blog. Ik ben best trots, want het is me nog nooit gelukt om een blog zo goed bij te houden. Al eens eerder vertelde ik dat verschillende blogs was gestart, met verschillende onderwerpen en op het gebied van verschillende interesses. Ik begon de blog als CellekeVelleke en ik zal je vast redden uit jullie angst: dat zal niet veranderen. De naam is veranderd, maar ik blijf schrijven onder het 'oude vertrouwde'.

De naam is een weerspiegeling van de verhalen die ik schrijf. Verder laat ik jullie hersenen kraken en ieder zijn eigen interpretatie er aan geven. 



Nogmaals van harte welkom en heel veel leesplezier!
XO



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aanbevolen post

CITROENLOTION MET EEN VLEUGJE MUGGENHAAT

Als het nieuwe schooljaar begint, broeit mijn gedachten van goeie voornemens en initiatieven. Een soort oud en nieuw voor het komende s...